Prosess
01
Når bestillingen er registrert hos oss, tar vi kontakt og gir tilgang til innholdsverktøyet vårt.
Her kan man enkelt legge inn det bedriften ønsker å formidle i løpet av måneden ( feks. tilbud, giveaways, nyheter etc.).
Verktøyet inneholder også flere ideer som kan inspirere og som kan tilpasses bedriften.
Videre booker vi et kartleggingsmøte. For nye kunder går vi gjennom selskapets stil, profil, målgruppe og bransje. For eksisterende kunder ser vi på tidligere resultater og kartlegger neste måned.
02
Vi henter ut informasjon fra innholdsverktøyet (og kartleggingsmøtet) og utformer 14 Innlegg og 10 stories.
Materialet blir skreddersydd bedriftens stil og profil for et unikt og sammenhengende uttrykk.
Det kan selvfølgelig også brukes på andre plattformer, men det er i utgangspunktet tilpasset Instagram.
Steg 2 tar mellom 5-7 virkedager.
03
Videre booker vi konsultasjon i 30 minutter hvor vi presenterer materialet.
Her vil det blant annet være mulig å justere og be om en designendring, få innsikt og tips for perioden.
NB! Denne pakken har 1 designendring.
04
Vi leverer alt materialet som PDF-filer og det kan enkelt lastes ned på PC eller mobil.
Bedriften har full kontroll over egen konto og legger ut materialet selv.
